x Nytt och fräscht, ÄNTLIGEN! Datum: 2010-04-19 Tid: 19:33:24

Fördelen med att vara sjuk är att man får tid att göra totalt onödiga saker i flera timmar - utan att behöva skämmas över att man inte gör något vettigare. Så det är just vad jag har gjort idag, som ni ser! :D

Har inte alls varit nöjd med bloggens utseende de senaste månaderna, så nu tog jag helt enkelt och öppnade Photoshop, och sen la jag ner lite själ i att både koda och designa och lät det ta så lång tid det kände för att ta. Resultatet blev väl... okej? Jag är nöjd åtminstone, och det är ju huvudsaken. :) Dock krånglar kodningen fortfarande på arkivsidan, HÅLL UT, jag ska försöka fixa det så fort som möjligt. Sen har jag bara ett par småsaker jag vill ändra på, tror dock att jag sparar det till imorgon. Börjar bli lite trött på detta nu känner jag, haha.

Under tiden kan ni väl roa er med att kommentera, kritisera, ge tips och säga till ifall ni upptäcker någon eventuell bugg (bortsett från den på arkivsidan då alltså)? ;)

.........

Kommentarer
Postat av: Julia // foto.

SÅÅÅÅÅ SNYYGGT! :D Snyggaste hittils, fast den förra var underbar också.



Jo... Du har ju en ikon i browsern, om du förstår?, har försökt fixa en men vet ingen sida man kan ladda upp zip-filer på, om du förstår hur jag menar? :P För blogg.se kan man inte ladda upp zip-filer på. Jag är sämst på att förklara. x)



sv; Åh, okej. Men det är ju så när man är allergisk. :(

Blev värsta uppsatsen det här, hah. :P

2010-04-19 @ 20:11:38
URL: http://lilljulias.blogg.se/
Postat av: Elin

Den nya designen och kodningen var skitsnygg! :D

2010-04-19 @ 22:32:29
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Isqwi

Absolut den snyggaste hittils! Den här tycker jag att du kan behålla ett tag... :D

2010-04-20 @ 15:13:59
URL: http://isqwi.blogg.se/
Postat av: Nadja

Verkligen superfin! :D Känns väldigt vårig och fräsch.

2010-04-20 @ 16:17:29
URL: http://nadjaflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt fint elin :) hade inte kollat på din blogg på länge, tänkte att det var dags att göra det xD den här designen är den snyggaste hittils ;) behåll den i ett par år ^^

2010-04-20 @ 19:20:11
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Anonym: Tack så hemskt mycket, kul att du kikade in! (:

2010-04-21 @ 11:43:53
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0