x Morgonstund har guld i mund Datum: 2010-04-21 Tid: 09:51:44

Blev brutalt väckt klockan halv 7 i morse av att tjuvalarmet börjat pipa, och yrvaken började jag förgäves klicka runt på mobilen i hopp om att det pipande ljudet skulle sluta. När jag väl insåg att det inte rörde sig om mitt mobilalarm tog det nog ytterligare ett par minuter innan min trötta hjärna kunde registrera vad det faktiskt var för ett ljud, och vid det laget hade någon (mamma?) redan hunnit stänga av det igen. Dessvärre var jag redan klarvaken, så efter att ha försökt somna om i en halvtimme gjorde jag det bästa av situationen och plockade upp kemiboken från golvet. Snacka om att vara effektiv! ;D

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0