x Inspiration Datum: 2010-04-20 Tid: 23:18:13

Plötsligt blev jag riktigt sugen på att rita med papper och penna. Eller nåja, faktum är att jag varit sugen på att måla med oljefärg hela veckan (tro nu inte att jag kan måla med pensel, för det kan jag inte, men man måste ju börja nån gång?), men blyertsen råkade vara lite närmre till hands. På ungefär samma avstånd låg enkronan och TADA, jag hade ett lämpligt motiv. Tanken var alltså att det skulle bli en ung kung på bilden, men efter att jag misslyckats ganska så brutalt så slängde jag bort enkronan och fortsatte rita lite ur fantasin. Resultatet blev faktiskt ganska lyckat trots allt! :D Imorgon tänker jag sätta igång och skugga.

Såhär ser bilden ut än så länge:
 

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0