x Det var en gång för längesen... Datum: 2010-04-22 Tid: 13:56:06

Hahaha, ÅH vad jag har skrattat den senaste halvtimmen! Tur att ingen är hemma, de hade nog blivit lite oroliga för min mentala hälsa. ;) Har nämligen kollat igenom en del gamla bilder. Varför är det alltid de suddiga, halva och helt enkelt dåliga bilderna som är roligast att titta på? Eller typ filmsnuttar som är filmade när de inte är meningen att bli filmade? *menande blick åt Fridas håll* På tal om filmklipp så är de från USA och Finland lätt ägigast. Liksom vadå? Att gömma sig i en garderob eller att prata om gubben i månen och skratta hysteriskt är väl helt normalt? :D
Det dumma med gamla bilder och filmklipp är ju att de bara är roliga för de som är med på dem. Interna skämt funkar ju inte riktigt på en blogg.. men.. hoppas ni inte misstycker att jag slänger in lite intetsägande bilder ändå.

Det enda jag har att säga är: Myrmos och grisfågel. På sista bilden är jag den lilla blondinen längst ut till vänster, om någon undrar. x)


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0