x När man är glad utan att veta varför Datum: 2009-10-19 Tid: 20:49:25

Jag är på TOPPENHUMÖR! 8D .. Och fråga mig inte varför, för jag har världens skummaste anledning. Ibland har man bara ett sånt där äckligt stort leende på läpparna som vägrar att försvinna, trots att man egentligen borde vara helt trött och nere och.. hyper? Va? Vad kallade du det för det? xD Jag har PLUGGAT utan att TRÖTTNA! Jag har nog pluggat mer idag än jag gjort någonsin. Åtminstone sen jag började första året på gymnasiet. Och jag har pluggat KEMI. Av alla ämnen. Kemi. Jag har verkligen sjunkigt lågt. Men WOW säger jag bara, för jag har (intalar jag åtminstone mig själv) greppat DET! Hahahaha, UNDERBART! 8D Awimpawe, awimpawe *lejonkungen* The lion sleeps toniiight! 8D WOAWOAHHH! ;D

Ursäkta totalt förvirrat och intetsägande inlägg, med missbrukning av smilies, caps lock och felstavade utländska ord.


Konst(igt)

.........

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh nej, se upp! Du vet väl att man är sjuk om man mår bra nu också. :P



http://www.expressen.se/halsa/1.1747629/mar-du-alltfor-bra-du-kan-vara-sjuk

2009-10-19 @ 21:56:37
Postat av: Elin - "Glasartad"

Sv Lotta: Bäst att jag uppsöker läkare så att jag kan få lite antipositiva tabletter, innan det blir värre.. ;P

2009-10-22 @ 18:44:36
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Emelie och Alice

Så där ser våra hjärnor ut just nu också. Vi Har pluggat i hjäl oss denna vecka :D Skönt med lov nu, Allt bra med dig annars? :)

2009-10-23 @ 23:01:17
URL: http://emelieochalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0