x UtBILDning Datum: 2009-05-10 Tid: 13:06:48

Igår var jag med mina föräldrar på trafikskolan för att de skulle få sin handledarutbildning, så snart får ni se upp för mig på vägarna! 

Förresten, av någon anledning har jag inte framkallat bilder på en sådär fyra år, så det blev en hel del pappersbilder när jag framkallade senast. Därför var golvet helt täckt av foton igår, när jag försökte sortera alla bilder och lägga dem i ordning efter datum. Sorteringen tog mig hela kvällen, eller snarare hela eftermiddagen, men det var det värt. För nu är alla bilder insatta i sina fotoalbum, det var på tiden!

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0