x ...Kärleksört? ;) Datum: 2009-05-24 Tid: 16:16:19

.........

Kommentarer
Postat av: En undrande...

Hej!

1. Jag undrar om det finns någon kod eller något som gör att sidan ser likadan ut fast man klickar på någon speciell månad eller kategori. Så att bilderna fortfarande finns kvar?

2. Tar du emot länkbyten? (:

Mvh en undrande

2010-09-25 @ 12:56:28
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar En Undrande: Hejsan! ^^ Det finns ingen kod som gör att alla sidor ser lika ut, utan du får koda varje sida för sig.. åtminstone vad jag vet. ;) Just nu har jag inte riktigt bestämt mig för om jag vill göra länkbyten eller inte. :3 Kram

2010-09-25 @ 22:02:31
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0