x Fredag Datum: 2009-05-29 Tid: 11:04:17

Äntligen börjar jag känna mig bättre, har varit förkyld i en dryg vecka nu och är väldigt less på att sitta här hemma och snörvla. Det blev ingen ridning den här veckan heller. Jag har hästabstinens! Och snart är det sommarlovsuppehåll, bara ett par ridlektioner kvar. Hur ska jag klara mig?
Den här terminen har verkligen gått fort, jag kan knappt fatta att det bara är någon vecka kvar till skolavslutningen. Men oj vad skönt det ska bli med sommarlov!


Notering till Frida: Igår kväll hade vi ett par hjortar på besök. 8)
.........

Kommentarer
Postat av: Mirjam

grattis med betyget! :)

Visst det är skönt med sommarlov.. jag har sommarlov på 10 juni..

2009-06-07 @ 13:25:43
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: Elin svarar Mirjam

Tack :)

2009-06-12 @ 10:36:24
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0