x Otursdag Datum: 2009-03-18 Tid: 19:11:54

Här sitter jag och är deprimerad, den här dagen har gått uselt. Idag hade vi fyspass på idrotten, fick duscha i ett olåsbart omklädningsrum, stressade från IH till fysiklektionen, fick reda på att vi ska ha ett matteprov på fredag, redovisade på engelskan... och sist men inte minst stressade jag och Frida ihop ett grupparbete som ska redovisas imorgon. Jippi. För övrigt åkte vi för att hämta mitt objektiv på posten, men konstigt nog hade det inte kommit fram än (?!). Och när jag kom hem hade jag enormt sockerbegär men kunde inte ens hitta en liten kaka att tugga på. Tyck synd om mig. Nu ska jag plugga matte, hejdå.  

.........

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart utgångsläge för att plugga till matteprov! ;S

2009-03-18 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0