x Allt och ingenting Datum: 2009-03-07 Tid: 21:58:26

Här sitter jag igen, mumsar på en polkagris (som vi beställde från Gränna i onsdags) och är allmänt nöjd över att det äntligen är helg. Hemskt vad tiden går fort egentligen, det känns som om det var onsdag igår. Dessutom känns det som om det var vinter i förrgår och att jag trillade med cykeln dagen innan i förrgår. Alltså på måndagen. Men oj, så var det ju. Min elaka cykel ville nämnligen ha död på mig och släppte handtaget bara sådär när jag helt ovetandes cyklade hemåt från tåget. Jag slog i ba(c)ken och cykeln likaså, så där satt jag med handtaget i ena handen och en näve grus i andra. De senaste dagarna har mina ben varit fläckiga, typ som övermogna bananer. Dessutom fick jag plötsligt dubbla knän på ett av dem, och min hand har gjort lite sådär lagom ont hela veckan. Det har i och för sig gått över nu, som tur är, det är bara cykeln som har men efter händelsen. Men det kan den ha, den lilla mördaren.

Härliga vår :)
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0