x Fiiiiinland! 8D Datum: 2009-06-24 Tid: 15:04:42

Nu har jag och Otto snackat engelska mycket mycket mycket. Jag är tröööött på att tänka. Haha. Och idag har jag förklarat för Jaakko att Nasse är en kille och inte en tjej. Synd bara att han vägrar acceptera det trots att hans mamma skaffade fram bevis. Too bad. :) Jag kommer inte kunna snacka svenska när jag kommer tillbaka till Sverige, i så fall lite konstig finlandssvenska. Varken Jaakko eller Mimmi förstår vår skånska. De förstår inte min engelska heller för den delen. Coolt. Ha.ha. Det var ett internt skämt. Både jag och Otto har det bra i övrigt, bor hemma hos Jaakko. Vi har lagt oss runt 3 de senaste dagarna.. zzz...  

Just nu:
Jaakko: Don't write that I'm being mean. 
Jaakko fortsätter spela GuitarHero. 

VI HÖRS! :D
 .. och Peter, jag har faktiskt skickat dig ett sms ifall det inte har kommit fram. Det är skumt att skicka sms från Finland till Sverige. :) 
.........

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackars finnar, håller du o Otto dem uppe så länge? Klockan e ju bara 2 för er... Inte schysst! ;P

2009-06-25 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0