x Finlands djurliv Datum: 2009-07-06 Tid: 09:31:07

Satt och nördade mig lite med stallet.se igår och skapade lite nya djur där. Bestämde mig för att använda några bilder som jag fotat i Finland, och plötsligt upptäckte jag att de faktiskt var ganska bra vilket jag inte tänkt på tidigare, haha. :) Så nu slänger jag upp ett par bilder på dem, orkade dock inte ändra storlek och sådär, så det fick bli samma bilder som jag använde på sajten. All kopieringsförbudstext beror på att det finns en hel del klåfingriga små ungar på stallet.se, som jag inte har vett att låta bli andras bilder. ;)

Mimmis (s)katt:






Finsk ponny som råkade vara i närheten:


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0