x Ledig Datum: 2009-01-15 Tid: 12:41:26

Idag var det meningen att jag bara skulle ha idrottslektion, men jag smörade mig till att få vara hemma eftersom att jag har svårt för att ta mig till och från skolan. Därför roar jag mig nu med att mumsa på en klubba som jag köpte i smyg till idag, och att fota lite obetydliga saker. Men jag har faktiskt varit duktig också - jag har gjort matte och dessutom gått en runda som kompensation för idrotten. Duktiga jag. Som belöning ska jag göra mig en fruktsallad till fika, hoppas att vi har någon kiwi hemma, annars blir jag sur. På tal om sur smakade jag en ny yoghurt idag, "persika/körsbär", eller något i den stilen. Den var sur och allmänt äcklig, men men. Är ni på jakt efter en god yoghurt tipsar jag om en från arla med kokossmak, den är godare än godast. Dock finns den bara i små paket, sorligt nog.

Mumsigt 8]
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0