x Vårtecken Datum: 2009-02-28 Tid: 17:24:08

Idag har jag varit ute och letat vårtecken med kameran i högsta hugg, jag lyckades skrapa ihop ett par stycken kan jag meddela. Låt oss ha en gissningslek.

Vårdjur?

1. Ja, vad kan det vara? Är det en stork, eller kanske en skata? Nej, hur skulle man kunna se fel, bilden är ju så exemplariskt skarp och bra. Självklart är det en tofsvipa! Det är ett vårtecken om något.

2. Det här är nog inte särskilt svårt att gissa, en insekt, såklart.

3. Här blir genast det lite svårare. Kan det vara en koltrast, sengångare, eller kanske en klättrande buffel? Haha, nej, det är bara min kära fader som är uppe och klänger i ett träd. Det kallar jag ett vårtecken - trädbeskärning.

Snödroppar

Jag hoppas att det inte finns några tveksamheter om vad detta är åtminstone, det är nämnligen snödroppar. Även krokusarna har kommit upp, men det blev inga bilder på dem den här gången. Snart är det sommar(lov), woho!
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0