x Nytt ord: vårtbitarfobi. Datum: 2009-08-04 Tid: 19:51:56

Jag har utvecklat fobi mot vårtbitare. Åtminstone sådanadär som är 6cm långa och tjocka som ett pekfinger. Det var det mest vidriga 'lilla' kryp jag någonsin sett! Usch. Jag och Otto satt inte ont anande och skulle just börja fika när jag fick syn på den. Den tittade på mig från andra sidan bordet. Bakom en blomma kikade den fram. Tur för det lilla krypet att den inte rörde på sig just då, för jag skrek och Otto skrek och vi sprang för att hämta kamera. Sen var den borta. Vilket inte direkt gjorde saken bättre.. Tur att det där bordet inte var inomhus, utan ute i vårat lusthus. Aldrig mer att jag går dit. Åtminstone inte själv. Jag vägrar. Alltså nej, fy..  T.om. en spindel är bättre, den hoppas åtminstone inte flera meter innan man hinner blinka. *ryser*

.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, vårtbitare - ger mig skumma bilder i huvudet. (Folk som ligger och biter på vårtor och så)

2009-08-09 @ 22:46:06
Postat av: 'Glasartad' - Elin

SVARAR.. eh.. ANONYM: Haha, euw. x)

2009-08-10 @ 01:54:16
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Det var jag som kommenterade men tydligen kom mitt namn inte med O.o

2009-08-10 @ 19:38:10
URL: http://sheltochsalt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Håller med dig, skulle flytta på några kläder i mitt rum, och gissa vad som satt på dem?! Shit vad rädd jag blev xD

2009-08-12 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0