x Marsvinsspelet FTW! Datum: 2009-08-14 Tid: 19:44:50

Om jag spelar marsvinsspelet? Haha, du skämtar? Det är klart jag gör det! ;D Nu har vi nyss påbörjat en ny omgång - omgång 4 för att vara exakt - och Susbus har fixat en ny fräsch design samt en del nya funktioner. Jag har egentligen tröttnat lite smått efter att ha nördat det här spelet i ett par år, men nu måste jag bara börja vara aktiv igen, åtminstone tills jag tröttnar på nytt.
Om du är lite småbarnsling men ändå har koll på en del genetik och avel är marsvinsspelet.com defintivt värt ett besök, observera dock att det är oerhört beroendeframkallande om det nu faller dig i smaken. ;)

Nu har jag inte tid att skriva mer, måste fortsätta min marsvinshandel så att jag inte missar något riktigt kap!


.........

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag spelade det för något år sedan, men sedan slutade jag logga in så alla mina marsvin har nog dött eller något xD

2009-08-23 @ 14:22:38
Postat av: Nelke

Haha, har åsså spelat det för ett tag sen, men tröttnade.. Började i nya omgången x) Vad heter du där ?

2009-08-24 @ 19:50:44
Postat av: Elin - "Glasartad"

SVARAR NELKE: Jag är Skogstorpet där. Vad heter du själv? :3

2009-08-25 @ 19:19:31
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: De ni!

tror jag skrev rätt blogg XD

Jag har okså marsvinsspelet. Heter Pernu där tror jag var så länge sän jag spelade. Ska hacka det igen....

2009-09-28 @ 16:56:49
URL: http://dolfin.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Jag blev medlem för något år sedan men tröttnade ganska snabbt. Jag loggade in där för någon dag sedan och nu är jag fast igen, haha xD 4 av mina honor ska ha ungar idag, så jag sitter och väntar på att dem ska komma :) 2 honor ska ha ungar imorgon! Babybooom!

2009-10-04 @ 11:38:53
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Haha, aa :)

2009-10-05 @ 08:26:36
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0