x Fotonörden har varit framme igen Datum: 2009-08-12 Tid: 09:03:40

Har nyss varit och fotat lite hästar (..igen), folk måste verkligen undra vad jag håller på med. Haha, någon knäpp tjej som är uppe klockan 8 på morgonen och står som ett fån intill en hästhage, vad ska man tro liksom? x) Men jag kan faktiskt inte hjälpa att solen förflyttar sig under dagen, jag måste vara där tidigt för att inte få motljus. Dessutom har det de senaste dagarna varit perfekt fotoljus, solljus genom tunna moln i ryggen och regnmoln i bakgrunden. Snyggt! ;D

.........

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ihh,såå gööllig blogg! :* <3

2009-08-12 @ 15:27:54
URL: http://enlitenlisa.blogg.se/
Postat av: 'Glasartad' - Elin

SVARAR LISA: Nawh, tack! :'D <3

2009-08-12 @ 22:32:01
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0