x Första ridlektionen efter sommaren Datum: 2009-08-19 Tid: 20:32:18

Nu är jag hemma från hästarna igen! :D Själva ridlektionen gick kanske inte överdrivet bra, blev tilldelad en av de nya hästarna i stallet (Adelie..?). Vi passade väl inte direkt jättebra ihop, och kombinationen otränad ryttare och otränad häst är ju inte den bästa. x)  Hamnade förresten i en vuxengrupp, folk måste tro att jag är gammal eller något, haha. Trodde ju att jag skulle få byta ridlärare, men till min glädje kommer jag ha samma som i våras. Tjejen som höll i teorin innan lektionen var också väldigt trevlig, det ska nog bli riktigt bra detta! ;D .. nu är det bara skolscemat som ska passa. -.-'

Usch, jag har redan ordenligt med träningsvärk i både armar, mage och ben.. och det lär vara värre när jag vaknar imorgon. Jag tycker redan synd om mig själv. x)

Ursäkta lite smårörigt inlägg.

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0