x Neongult Datum: 2012-06-20 Tid: 21:59:05

Den här mardrömmen började med att en av mina favoritbloggerskor, Jennifer, förnyade sin headerbild. "Vad är det hon har på sig!?" tänkte jag bestört. Neongult!? Vi vet ju alla vad neongult rimmar på. 
 
(Bildkälla: juennifer.com)
 
Jag trodde att Jennifer hade tappat det helt alltså. Men sen, bara några dagar senare, besöker jag modegurun Rebeccas blogg... och vad ser jag!?
 
(Bildkälla: rebfre.se)
 
Ville. Bara. Dö. Okej, riktigt så hemskt var det väl inte. Men det gjorde liksom inte saken bättre att jag ännu några dagar senare kikade in hos snygga modebloggerskan Ida och fick syn på den här bilden...
 
(Bildkälla: idavendela.blogg.se)
 
O.m.g. Okej, härmed ber jag er modebloggerskor. SNÄLLA inte fler neongula jackor från Zara nu! Nästa gång lär jag trilla av stolen och slå mig riktigt illa. Typ. Det är liksom inte okej att ni gillar något som jag tycker är förfärligt fult nu när jag försöker låtsas att jag vet något om mode. Ååååh, ni är hopplösa!
.........

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Neongult är ju snyggt! :3

Svar: Jajaja, bara rub it in my face! haha ;D
Elin

2012-06-21 @ 13:48:52
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Ellen (alatariel)

Ush vad sur jag blir på min blogg, du hade tydligen skrivit två kommentarer. och så var det ett program som har antagit att de var skräpkommentarer, så märkte dom först nu.
SV: Måste medge att jag inte simmat en enda gång till sen den där gången, då jag hoppade från bryggan. ;) Och skulle vara super om du kunde göra ett inlägg om hur man gör animationer. :DD
Tack så mycket, gillar själv också vattendroppen på bilden. :)

2012-06-21 @ 14:16:21
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Josefi

Neon kan ju vara fint, men inte på hela plagg. Detaljer och accessoarer är okej, men den där jackan alltså. Big no no! D:

Svar: Haha, jaa, men smaken är ju som baken också ;) tur det kanske!
Elin

2012-06-22 @ 22:09:25
URL: http://brickroad.blogg.se
Postat av: Sabina

Åh tack!! Kikade nyss in på paows bygg och tänkte "Gud vilken snygg jacka", inget om vart den kom från dock. Så googlade, och hamnade här! Blir en sväng förbi zara snart alltså :)

Svar: Hahaha, hemska människa! ;) Nä skämt åsido, tur att alla har olika smak ;D
Elin

2012-07-03 @ 02:47:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0