x Nu är det konstaterat Datum: 2012-01-10 Tid: 17:13:08

Man vet att man har varit hemma hos föräldrarna för länge när man:

1. Börjar sjunga med i en låt. Högt.
2. Kastar av sig kläderna samtidigt som man kollar ut genom fönstret.
3. Plockar fram en tallrik att ha sin macka på (vet ni hur jobbigt det är att diska!?).
4. Låser dörren när man går på toa.
5. Letar efter rostfria smörknivar en bra stund, för att inse att de är i plast i det här hushållet.
6. Glömmer bort att det är hål i sockerpaketet. Hej dammsugare. 

Inte lätt alltså.
Punkterna skrev jag i söndags, nu är jag nämligen inte riktigt lika pigg på att sjunga eller på att redovisa imorgon för den delen. Dumma hals. Dumma näsa. Upptäckte nyss att min penna till ritplattan vägrar fungera. Dumma allt.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0