x Superwoman Datum: 2011-10-07 Tid: 10:16:13

Visste ni att jag är en superwoman? Typ som powerpuffpinglorna fast lite coolare, lite bättre? Som slåss mot farliga varelser och blir riven på handen av en giftig klo?

Äeh, det är jag inte heller. Men jag trodde det en stund! Sen vaknade jag. Var tvungen att titta på handen för att konstatera att jag inte var någon superwoman som hade blivit riven av en giftig klo. Blev lite glad ändå, jag kände inte för att hoppa från ett fönster vilket tydligen skulle vara botmedlet mot giftet. Men det går åtminstone inte att komma ifrån att min fantasi är grym! Grym i dubbel bemärkelse.

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0