x Vad sa ni? Datum: 2011-07-08 Tid: 16:36:58

Ni ville ha en fjortisbild? Visste väl det. Såhär ser jag ut nu, ikväll ska jag och Frida ut och röja! Okej, kanske inte. Vi ska i alla fall roa oss med att skratta lite åt ful(l)a människor, det ska bli roligt. Skadeglädje är den enda sanna glädjen. Det ösregnar i övrigt. Tänkte att ni ville veta.



Nu är det bara till att vänta på att besökarstatistiken börjar peka uppåt va? Jag har hört att ordet fjortis ska locka till sig besökare. Önsketänkande.
.........

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Snygg du är! :D Fler fjortisbilder tack!! =)



- ja spelet är riktigt kul! :D

2011-07-09 @ 03:57:39
URL: http://adaras.se
Postat av: Peter

"Tumme upp" :D

2011-07-10 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0