x Såg Harry Potter såklart! Datum: 2011-07-17 Tid: 18:37:01

Faktiskt var den här sista filmen, Harry Potter och Dödsrelikerna II, riktigt bra! Definitivt värd att ses (om du nu har sett de andra filmerna eller läst böckerna förståss). Jag hade gjort bägge delarna, både läst och sett alltså, så jag visste redan slutet. Men det var lika bra ändå. Nostalgi!

För att illustrera hur magisk jag kände mig när jag lämnade biosalongen igår har ni här en bild som jag fotade till ett arbete i kursen Foto A;  



Vid närmare eftertanke är detta faktiskt en av mina favoriter bland alla bilder jag fotat, om kvalitén och färgerna hade varit bättre (jag lyckades ha ISOt på 1600...). Jag är sugen på att göra en ny variant av den, men det får bli en annan dag när jag är pigg och har tid. Jag vill nämligen dra mig till minnes att det var ganska ansträngande att stå och lyfta på benet, klicka på självutlösaren, och samtidigt hålla balansen på en pall.. klättra in i tavlor är inget man gör varje dag liksom.
.........

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad cool bild! Du är jättebra på att ta foton och teckna :)

sv: Jo, jag tänkte ladda upp bilder nu. Jag hann inte igår.

Jag bor i Finland så gymnasiesystemet är lite annorlunda så jag går en helt vanlig linje där jag kan välja precis vilka kurser jag vill :)

2011-07-17 @ 19:31:49
URL: http://caucia.bloggplatsen.se
Postat av: Kajsa

Svar: Tack! =)



(Har ändrat hela inlägget nu så du kan läsa det igen, ifall du vill?) http://kajsama.devote.se/blogs/11045078/lite-tankar-om---.htm#WriteComment



Såklart dom får använda smink och löshår m.m! ... & jo visst kan i fyllda ögonbryn vara fint, men då tänkte jag att ifall dom var fööör i fyllda alltså riktigt riktigt mycket det skulle inte jag tycka vara så fint. Till exempel att man såg typ klumpar ifrån ögonbrynspennan O.o x'D ... ???



Haha okej, själv är jag inte så duktig på att sminka mig jag heller, och jag använder inte smink så ofta (kanske 1 gång per månad, inte ens det) eftersom det är så jobbigt att fixa med andra ord, jag är också lat.



Och så är det jätte jobbigt att stå och tvätta bort sminket när man är jätte trött så man typ kan gå och lägga sig med sitt smink men sen blir det inte så roligt på morgonen för då har man smink lite överallt på ansiktet O.o'

2011-07-17 @ 20:39:41
URL: http://kajsama.devote.se
Postat av: emma

häftig bild ! :)

2011-07-17 @ 21:46:01
URL: http://emmamariana.blogg.se/
Postat av: Peter

Du får ta och göra en ny :) Denna är awesome, men en ny hade varit pricken över i:et!

2011-07-17 @ 23:20:54
Postat av: Anonym

sv; Ja, den är ganska somrig faktist :)



Ingen orsak ^^ <3

2011-07-17 @ 23:41:09
Postat av: Sofia

svar: Jaja, du får gärna ta en av kakorna om du vill. 8D Hehe, ja vissa har bättre humor än andra, du vet. (L'



YEY! Flera år av träning på "GissautvadElinpåGlasartad.blogg.seskagöraidag"-skolan har lönat sig! ;3

2011-07-18 @ 10:59:26
URL: http://okaajh.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Svar: Precis xP

2011-07-18 @ 19:11:18
URL: http://kajsama.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0