x Starstrucked Datum: 2011-12-07 Tid: 18:16:46

Gissa vem som hoppade på bussen i morse?




Han lyckades finta alla med sin väl uppdragna kapuschong men inte mig, ack nej! Tillåt mig att skryta med att jag hade känt igen en storbloggare på flera mils avstånd - ja - nördig är jag! Hej Amir aka gaybloggaren med de botoxfyllda läpparna (japp, de var ganska avslöjande). Fast nä, jag sa faktiskt inte hej, han såg ut att ha lite för bråttom för att jag skulle våga störa honom (och det faktum att han umgåtts med Kissie gjorde mig inte direkt våghalsigare).

Om Amir hade tagit den här bilden två minuter tidigare hade min buss varit med. Bara så ni vet. Typiiiiskt. Ungefär lika typiskt som att länken till inlägget inte verkar fungera, men besök hans blogg istället vettja (www.gaybloggen.com) eller kolla på "Kvällsöppet" på tv4 ikväll där han kommer medverka.. ;)
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0