x Lättroad är vad jag är Datum: 2010-10-29 Tid: 22:37:21

Lyssnar på: Breakeven - The Script

Hahahahaha. Är det tillåtet att ha så dålig humor som mig egentligen? Jag tycker bara att Ana Gina är så himla skön, snacka om att ha självförtroende! :D Nörd som jag är var jag såklart tvungen att kolla på hennes nystartade TV-program, särskilt nu när Kissie skulle vara gäst. Och jag lovar, det var inte bortkastad tid! Jag kunde inte sluta flina för mig själv när jag hör den här delen av konversationen;

Kissie: Jag är expert på World of Warcraft.
Ana Gina: Kan du berätta lite om wow?
Kissie: Det är ett rollspel, man kan typ vara alv och.. grottmänniska..?

Hahahahahahah. Hon är så söt den där Kissie. Så fail. :3

http://svt.se/2.144626/1.2211462/hela_program?video2211462=2215392


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0