x Att vara liten Datum: 2010-11-26 Tid: 21:08:58

Visst är det härligt med fredag? Inte för att min fredag blir särskilt speciell, men endå. Mysigt ju. Snö ju. Helg ju.
Riskettan idag blev förresten inställd, så jag våldgästade Mikael en stund istället. Stackaren. Han fyller 18 i helgen. Det påminner mig om att alla i min klass är gamla gubbar nu, nästan. Med undantag från två. Och Frida då, hon är tant. Själv är jag fortfarande ung och vacker, det dröjer hela två veckor tills jag blir vuxen. WOHO, slå ett slag för ungdomen!

Såhär tror jag att det kommer bli, rent hypotetiskt:



(Jag har använt den här sajten för att spå in i framtiden)
.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, (gapskratt) nu överdriver du väl ändå? :)

2010-11-26 @ 21:58:41
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Liite kanske..? ;) Hahah!

2010-11-27 @ 12:33:02
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Julia | Photografi.blogg.se

Fy vad läskigt! Nu måste jag också testa.. ;)

2010-12-03 @ 18:08:14
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0