x Love is in the aaair Datum: 2010-07-05 Tid: 14:14:52

Jag är verkligen jätteglad att det här underbara vädret håller i sig, det går liksom inte att känna sig nere när solen skiner och fåglarna kvittrar? Jag är på strålande humör!
På fredag kommer min pojkvän hem igen, har saknat honom massor nu när han varit i Spanien. Tur att man uppfunnit något som kallas sms, dock börjar folk gnälla på att jag har mobilen i handen hela tiden nu, haha. Vaaad liksom? Oj, nu kom det ett sms bara för det. Woops. :D
Är sugen på att shoppa lite ikväll, får se om jag kan övertala någon förälder att köra mig. Annars får jag vänta till imorgon och ta moppen till tåget. För shoppa, det ska jag. ;)

Låttips: Bob - Airplanes

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now


.........

Kommentarer
Postat av: Maja

Naw, vad söt du är! "M" som i Maja (a)

Haha, nä men det var ett magiskt träd Owo'

2011-08-13 @ 11:16:16
URL: http://Miniponny.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0