x Nyårsfunderingar Datum: 2010-12-27 Tid: 14:32:02

Jag börjar redan planera kläder inför nyår, det gäller att vara ute i tid! Haha. Är riktigt sugen på att köpa ett galet halsband och ett par ordentligt feta armband att dra på mig, inte för att jag någonsin kommer använda det igen men det hade varit lite fräckt.. tål att funderas på.
Nu kom jag på att jag ska ha en klänning som jag aldrig använt någonstans här i gömmorna.. hmm.. kanske det hade varit något?

Något sånt:
Halsbandet | Armbandet



... eller så drar jag på mig en tröja och ett par jeans. Det är ju också ett alternativ, haha. ;)
.........

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Nu är veckans blogg julspecial avgjord. Kanske var det just du som vann den här gången.



Hoppas julen har varit toppen!



2010-12-28 @ 09:28:50
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0