x Matematik var det här ja Datum: 2010-12-02 Tid: 18:44:37

Ni får ursäkta att jag är lite frånvarande här på bloggen, jag hårdpluggar nämligen inför det nationella provet i Matte D som vi ska ha nästa vecka! Önska mig lycka till, jag ska ha VG, så är det bara. Får jag G så gråter jag. Haha. Just nu är min hjärna ett virrvarr av sin, integraler, innerderivator, e, cos, primitiva funktioner, derivator, tan och diverse kluriga algebraiska uträkningar. Tur att matte är roligt, annars hade jag varit död nu.

.........

Kommentarer
Postat av: amanda :D

kruxet med algebra är att inte tänka för mycket, enligt min mattelärare och mattebok, men båda kommer ju från kanada/usa, så kanske jag är helt ute o cyklar ;) det blir så när man går i en engelsk privatskola :(



svar: jo det är bra med mig :)

har nyss fyllt år, på höstlovet var man i tyskland.

rätt nice :)

snart döps min brorsdotter också så man åker till ullared förmodligen den 17:e eller den 18:e, eftersom bror min bor i kungsbacka :)

2010-12-02 @ 18:47:58
URL: http://fastlimmad.blogg.se/
Postat av: Sanna

Host,host, matte och kul går inte riktigt ihop. Därimot matte och SUPER boring passar bättre ;) Lycka till på provet. Vg? Du får såklart MVG++++ (några miljoner +)

2010-12-02 @ 22:47:58
Postat av: Fridapida

tihihi pluggis ;)<3

2010-12-03 @ 14:18:16
Postat av: Julia | Photografi.blogg.se

Jobbigt alltså! Oj oj oj... D:

Sv; Ditt resultat blev bättre måste jag säga ;)

2010-12-03 @ 19:45:59
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Klart matte är kul! ;) Tackar :D

2010-12-04 @ 13:40:54
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Symfony

Hej Photoshopmästaren!

såg att du håller till här nu för tiden så tänkte ta och hälsa på! :P

Nu när jag har kollat runt lite på gamla inlägg och så så får jag för mig att vi går typ samma program! Kan det möjligen vara teknik du går? Med en spännande inriktning?

Kram Symfony!

2010-12-04 @ 15:20:02
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Symfony: Hejsan! (: Vad kul att du kikar in på min blogg, det stämmer att jag läser Teknik. Inriktningen är Data/IT. Vad läser du själv för kulig inriktning? Du råkar inte gå nere i Helsingborg väl..? ;) Kram!

2010-12-05 @ 13:03:11
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0