x Solen skiner och fåglarna kvittrar Datum: 2009-05-11 Tid: 21:46:51

Jag hann med ett tidigare tåg hem idag, trots stressen var det definitivt värt det. Fastnade i och för sig halvvägs hem eftersom att någon bonde roade sig med att spärra vägen för min cykel, så jag kom hem lika sent som vanligt endå. Tydligen var det dags för korna att komma ut i solskenet, så de spärrade vägen med sin egen lilla vandringsstig. När jag väl krupit under stängslet och kommit över på andra sidan så rusade en hund efter mig och försökte hålla mig kvar genom att bita i mitt byxben. Den trodde väl att jag hade något ätbart med mig (eller så såg jag bara väldigt söt ut.. ha..ha..). :)
När jag kom hem vände jag i dörren, kände för att gå en liten runda och fota hästar. Det är alltid lika kul. Resultat?
There you go.


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0