x Snörvel. Datum: 2009-05-23 Tid: 16:00:28

I onsdags så hade vi konditionstest på idrotten. Det var inte så många som sprang, men jag och Frida var åtminstone duktiga och tvingade oss igenom det. Sen mådde jag dåligt hela dagen, och höll på att spy när jag kom hem. Och sen fick jag ont i halsen. Och ännu mer ont i halsen. Och sen så hade jag plötsligt fått en såndär jättejobbig förkylning ni vet? En såndär som man bara blir trött på och vill skrika åt fast att man inte kan för att halsen och näsan och allt annat är helt förkylt och jobbigt? En sådhär förkylning som, när man vaknar klockan halv 6 på morgonen, gör att man inte kan somna om för att man är klarvaken trots att man vet att man inte är det egentligen? Ja, ni vet? Nåja. Så mår jag nu ungefär. Mysigt. Särskilt när man har långhelg. Förkylningar är det bästa jag vet. :')
 


Fast jag tror faktiskt att någon försökte muntra upp mig igår, för när jag slängde en blick ut genom fönstret så blev jag plötsligt på jättebra humör. Himlen var alldeles rosa och perfekt!  Så jag sprang ut i kameran i högsta hugg. Skrämde upp ett par stackars rådjur som försökte sova, och upptäckte den här enorma regnbågen som var som tagen från en målning. Då började det regna. Jag hatar regn. Sen upptäckte jag att det var jätteblött i gräset och att mina mjukisbyxor var helt genomblöta. Då kom jag på att jag var förkyld och gick in igen och tittade på det som var kvar av Talang. :) 





Bildtext: Var kan skatten finnas? Hemma hos Otto...? 8)
.........

Kommentarer
Postat av: Totto

Det är jag som är skatten ;]

2009-05-24 @ 10:25:49
Postat av: Elin tittar skeptiskt på Otto

Nej du, jag tror det är (s)katten... ;]

2009-05-24 @ 11:22:47
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vitsigt värre xD

2009-05-24 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0