x Turen vänder Datum: 2009-03-20 Tid: 18:20:29

Den här veckan har inget gått som jag har velat, det har varit min otursvecka. Men nu verkar det äntligen som om turen har vänt! Mitt objektiv som varit på villovägar är nu framme, och jag har roat mig med att fota gräs och mossa i någon timme nu, haha. Som ett litet plus kom även en bok om humlor med posten idag - ett av mina insektsfoton ska nämligen publiceras i Hemmets veckotidning i början av sommaren! :D

Bilden: Bok om humlor som jag fått från Hemmets veckotidning, fotad med mitt nya Tamron-objektiv. 


Bok om humlor som jag fick som tack :)

.........

Kommentarer
Postat av: mirjam

vad heter tarom på hel namn?

2009-03-21 @ 19:10:37
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: Elin svarar Mirjam

Det är ett 28-75mm med 2.8 bländarvärde. :)

2009-03-22 @ 09:13:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0