x Om jag kunde drömma. Datum: 2009-07-27 Tid: 17:28:31

Så kom mamma äntligen hem med de tre första böckerna i Twilightserien. Egentligen är det synd att kalla dem för Twilight, eftersom att de är hundra gånger bättra än vad filmen är, och då filmen är ändå hyfsat bra. Jag är såld. Har befunnit mig i min egna lilla drömvärd i fem dagar nu, totalt beroende av Stephenier Meyers vampyrberättelse. Synd bara att de fyra böckerna (lånade 'Så länge vi båda andas' av min kusin) blev utlästa alldeles för fort, och att slutet inte riktigt var vad jag hade förväntat mig. Varför lyckas aldrig författare avsluta sina berättelser ordentligt? Det är väldigt frustrerande.  
 
.........

Kommentarer
Postat av: amanda/bergström

håller med dig helt om slutet på historien!

bara en kyss för att edward inte kunde hålla sig? xd

2010-04-29 @ 19:35:42
URL: http://amandahamlincoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0