x På tal om glass... Datum: 2009-01-11 Tid: 14:42:37

Nu har jag kämpat, och kämpat, och kämpat lite till för att få en bild på plats här i bloggen, men inte vill den med mig inte. Nåja, nu har jag åtminstone fixat mig en klocka och en almanacka. Dessutom har jag tagit bort tråkiga länkar och skrivit till lite om mig själv i menyn till höger. ^^ Jag har också lyckats få en lten signatur efter inläggen, även om det kanske inte är den vackraste.. Detta är megakul - och enklare än jag hade tänk mig!

Otto påpekade nyss att bloggen borde ha hetat Glassartad, och jag måste medje att det hade passat perfekt. Jag menar, jag är ju så söt, ha ha ha. ;D

På grund av det här inlägget kom jag att tänka på när jag, Otto och Peter cyklade till Mölle och åt glass i somras, det var kul. Vi fick besök av en urcharmig and. Nämen oj, nu kom jag heeelt osökt över på foto. Visst är hon fin? :3

Jag, Otto och Peter cyklade till Mölle och åt glass i somras. :]
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0