x The cake is a lie Datum: 2009-02-18 Tid: 17:52:42

Idag har jag (och Otto) spelat det konstigaste datorspelet någonsin. Portal. Spelet har helt bisarr humor, men stämningen kan annars liknas vid Half Life. Man tror verkligen att det ska hoppa fram monster runt varje hörn, men i själva verket kretsar allt kring en enda sak - tårtan.
Haha, nej, det går inte att beskriva. Spelet måste verkligen upplevas för att man ska förstå. Det är sjukt, bissart, klurigt och förvirrande. Ja, jag kan nog inte beskriva det bättre. Det är åtminstone rekommenderat! ;D

The cake is a lie
The cake is a lie
The cake is a lie
Help.


Funderar ni på att spela spelet bör ni inte titta på videon, då mister man hela den förtjusande spänningen över hur det hela ska sluta... 

.........

Kommentarer
Postat av: Otto

The cake wasn't a lie! : O

2009-02-18 @ 20:43:28
Postat av: Mirjam

vet du inte? Jag är Mirjam. Heter kattbraja på s.s

2009-02-19 @ 11:39:07
URL: http://karamirj.blogg.se/
Postat av: mirjam

det är lugnt..

2009-02-19 @ 21:40:47
URL: http://karamirj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0