x Ny blogg, nya tag.. @#"!* Datum: 2008-10-01 Tid: 19:09:55

Ja, nu har jag flyttat från blogspot.com hit.. åtminstone tillfälligt. Min förflyttning började minst sagt dåligt, råkade av misstag registrera fel adress. Suck. Jag skulle ju bara se om namnet var ledigt.. det här är inte min dag.

Nå, nu ska vi se om den här sajten är så bra som alla påstår.. *skeptisk* Nej, så får man ju inte skriva. Då kanske man blir utslängd på direkten, och de vill vi ju inte vara med om. Eller hur?


Damp på detta. GAH. Nu vill inte ens inlägget med mig, det var såhäääär nära att jag råkade ta bort mitt inlägg igen. Bara för att jag är trött och förvirrad. Det kan vi åtminstone skylla på...
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0