x I-landsproblem Datum: 2012-06-14 Tid: 13:01:12

Imorgon ska jag på tjugoårsfest och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig, jag brukar med andra ord bestämma sådant här låång tid i förväg. Panik! Finkammade nyss min garderob och bestämde mig för ett linne som jag vill ha på mig, men nu är den stora frågan hur jag ska kombinera det.

Med prickig kjol?



Med mörka tights?



Eller med ett par vanliga svarta eller marinblå jeans? B.e.s.l.u.t.s.å.n.g.e.s.t.

Eller kanske?



Haha, nääää mamma, skämtade bara! Puss!
.........

Kommentarer
Postat av: Karin

Marinblå jeans!

2012-06-14 @ 20:12:46
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: JHH

Det värsta med fest/bröllop/tillfälle-då-man-förväntas-vara-fin är just det där med kläderna. Hade man fått komma i träningskläder hade det inte känts lika jobbigt för min del ;)

2012-06-14 @ 23:10:14
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0