x Hej min älskade penna! Datum: 2012-01-15 Tid: 18:30:50

I helgen har jag tagit med mig ritplattepennan till doktorn (som även kallas för "min pappa") och fått den undersökt. Vi trillade i princip över en beskrivning av exakt min pennas symptom på nätet (här) och började operera. Efter diverse lim- och tejpförsök gav jag upp. I vanlig ordning var pappa envisare än mig och på morgonen mådde min penna bra igen.

Det som krävdes var amputation av diverse delar samt ett tillskott av gummilist till fönster, tack pappa!

Pennan på operationsbordet:



Amputerat:

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0