x Jag och teknik Datum: 2012-04-12 Tid: 17:56:43

Idag vaknade jag åtta, fast att jag ställt väckarklockan på nio, och hoppade glatt upp ur sängen för att i nästa sekund inse att det inte var någon ström i min lägenhet. Ingen ström är lika med ingen dusch, ingen spegel (eftersom att det var bäckmörkt på toaletten) och ingen brödrost. Turligt nog hade jag keso att äta till frukost annars hade jag väl fått knapra i mig ett par frusna brödbitar.....

Väl i skolan kände jag mig sådär lagom ofräsch och otaggad. Turligt nog lyckades jag få ihop min parfymförpackning på första försöket (!!!) vilket gjorde min dag, hade räknat med att sitta i ett antal timmar och rätta till fel på den.



Efter en kort skoldag kom jag sen hem och fick reda på att min dator var klar, konkade hem den från posten och nu.. ja, nu sitter jag här och njuter av att kunna använda mina högtalare igen. Ah.
.........

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan du inte göra fler videobloggar? Snääääääääääääääääääääälllaaaaaaaaaaaaaa?

2012-04-12 @ 19:58:26
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Matilda: Ehe.. mjaaaaaaa... alla i min närhet mobbar mig så fort jag har gjort en ;D Men jag ska fundera på saken, haha ;)

2012-04-12 @ 21:18:50
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0