x Hur hade du sett ut om du var en fåtölj? Datum: 2011-09-14 Tid: 17:36:35

Idag kom jag till skolan klockan 10:00 för att få reda på att vi inte hade någon lektion. Sådär kul. Fast istället för att deppa slog jag och några klasskompisar oss ner och snackade skit. I ett par timmar eller så. Sen begav vi oss till soptippen. Där gick vi och filosoferade och kollade på gamla saker och ett par av oss fick dessutom med sig lite skit hem. Haha, nej alltså, ni behöver inte bli oroliga, vi gjorde faktiskt läxa. Inspekterade vad för typ av skit man skulle kunna bygga en fåtölj av, det är nämligen vårt examinationsarbete för den här kursen. Spännande va? 

Sen begav jag mig till ett annat övergett ställe för att göra en annan uppgift. Det var inte så populärt, byggarbetarna trodde nämligen att jag planerade att smita in på deras område och skällde på mig. Förlåt liksom, jag stod faktiskt utanför staketet och jag hade en uppgift att göra! Fast malmöiter är förståss inte så brighta har jag märkt..


.........

Kommentarer
Postat av: amelia

sv: amen tack så mycket, har följt din blogg.. hmm.. ett år kanske? :) Hahah underbart! När jag gör mat gör jag oftaste efter recept, men när jag väl lagar mat, så är det typ tacopaj eller nåt, och då blir det godast om man följer receptet :D

Hahah bra det! Kommer inte heller ihåg alla bloggare... :)

2011-09-14 @ 18:14:14
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0