x Kokosnötsyoghurtsabstinensbesvär Datum: 2011-11-10 Tid: 18:57:13

Igår var jag jättesugen på kokosyoghurt. Just kokossmaken finns dessvärre bara i miniliten förpackning tillsammans med tre andra sorters yoghurtar, men jag tänkte att det var det värt. När jag väl kom hem med förpackningen insåg jag att jag hade lyckats få tag i fyra andra smaker, typ cheesecake och mjölkkola. Usch!

Lite lätt besviken (läs gråtfärdig och självmordsbenägen) kom jag dock på en briljant idé som jag testat idag med goda (höhö) resultat. Titta och njut:


Hur smart är jag? HUR SMART!? ;D
.........

Kommentarer
Postat av: JHH

sv, jag skall nog skaffa mig en sådan bakmaskin ;)

2011-11-10 @ 20:12:30
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: Ida

▲ Ja, varsegod! Hm ja synd... hatar när man hittar nåt fint plagg/accessoar i en inspo-bild/random fin bild för då går det inte direkt att fråga vart det är ifrån. Men har man tur kanske man hittar saken ^^

2011-11-10 @ 20:31:08
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0