x Årsresumé Datum: 2011-12-31 Tid: 13:39:53

Jag vill också göra en sådandär cool årsresumé som alla storbloggare gör, även om det inte har hänt så mycket hos mig. Det kan jag väl få göra? Snäälla?

Januari
Jag blev veckans blogg hos Louise och besökarstatistiken skjöt i höjden, samtidigt hade jag bloggtorka men försökte hitta på något att skriva ändå. Jag pluggade som en liten gris och jobbade järnet med mitt och Fridas projektarbete. Åt fondue för första gången i mitt liv. Och jag firade ett år med Mikael.

 



Februari

Vi målade om i källaren och mina föräldrar gick loss på trädgården med stora saxen. Jag hamnade på blogg.ses startsida, blev omskriven i flera olika bloggar och besökarna vällde in. Ritade flera ansiktsporträtt och fick in en beställning på en hundbild. Funderade över den kommande avslutningsbalen. Tillbringade hälften av min lediga tid med att vänta på att bli hämtad på skolan - verkar det som.

 

Mars
Nötade projektarbetet som aldrig förr och skickade in filerna till tryck. Gick vilse på väg till Peter. Annars händelslös månad.

April
Solen strålade och mitt humör likaså, inhandlade studentklänning och tänkte på studenten varannan minut. Slingade håret för andra gången i mitt liv. Gjorde det muntliga provet i Svenska B och var g-r-y-m. Gjorde mitt första högskoleprov. Hade beslutsångest över vad jag ville plugga efter studenten, grafisk design eller arkitektur. Vårt projektarbete, som alltså var en tidning om självkänsla, blev tryckt.



Maj

Bal, bal, bal, bal. Så skulle man kunna beskriva maj. Solen fortsatte skina och vi hade en galet varm vår nere i Skåne!



Juni

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEN! OCH JAG HAR TAGIT KÖRKOOOORT! Yes, ni fattar. Bra månad.



Juli
Sommarjobbade så att svetten rann. Blev med bil.



Augusti
Blev antagen till högskolan, lättnad! Brände mig på en gräsklippare på jobbet (har fortfarande ärr). Sen fick jag sommarlov, aaahhh. Av någon anledning lyckades alla felringare ringa till mig under den här månaden. Fick dille på focacciabröd och bakade flera stycken under kort tid. Gjorde min första videoblogg!



September

Flyttade hemifrån! Blev nollad. Nötade skola och bloggade om mat som aldrig förr. Fick allergisk reaktion av gammalt smink men trivdes annars som fisken i vattnet i Malmö.



Oktober

Bloggade som aldrig förr om totalt ointressanta saker, eftersom att jag inte hade så mycket annat att göra.. Var hos Carl på inflyttningsfest. Utöver det en tråkig månad.

November
Levde i skolan eftersom att vi hade flera grupparbeten samtidigt. Var konstant sugen på lussebullar. Frida hälsade på (jag har haft fler besök, men de är visst inte dokumenterade).

Glömde visst visa er resultatet av det ena grupparbetet, så varsågoda:



December

Fyllde år, firade min födelsedag med att vara i skolan hela dagen och därefter göra hemtenta. Awesome. Satt bredvid Amir på bussen, starstrucked. Nästan lika starstrucked som när jag var på Mikaels bands första spelning. Sen var det jul - ÄNTLIGEN! Och nu, nu är det snart nyår. Galet. Tiden går fort när man har roligt!

.........

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Vilken rolig årssumering :D

Härligt att du lyckades hitta lite på rean, brukar ju som sagt vara omöjligt att hitta något vissa år! :)

Gott nytt år fina du! Kram

2011-12-31 @ 13:59:13
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: JHH

Oj vad du kommer ihåg :) och jag tycker du gör helt rätt som skriver om det ;)

2011-12-31 @ 14:36:55
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: Peter

Intressant och Awesome!

2011-12-31 @ 18:22:44
Postat av: JHH

sv. haha tack så mycket :) jag tar varje chans jag får och det är så roligt att fota när det är minusgrader. Idag är det plusgrader och grått = ingen idé. Och Gott nytt år jag önskar dig ett riktigt bra 2012 :)

2012-01-01 @ 14:07:41
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: Signe Nylander.

det översta porträttet i februari, har du målat av tinkerbella då? c:

2012-01-02 @ 23:10:12
URL: http://schigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0