x Dagens samtal Datum: 2011-08-26 Tid: 11:13:25

Vi har som sagt sålt min moped, annonsen togs bort från blocket i onsdags. Idag fick jag ett trevligt samtal från en uppspelt kille (med fler uppspelta killar i bakgrunden?) som verkade vara i tjugoårsåldern.

Jag: "Hej det är Elin."
Killen: "Hej jag heter något-danskt-namn, har ni moppen kvar?"
Jag: "Nej tyvärr, den är såld."
Killen: "Ni har inga tavlor då?"
Jag: "Eh, va?"
Killen: "Haha, nej jag skämtade bara, hejdå!"
*klick*
Jag: ?


.........

Kommentarer
Postat av: sofie '

HAHAHA, döör :D hmpft, känner dock på mig att jag är den enda i världen som har så grymt dålig humor och tycker detta är dökul :)

2011-08-27 @ 19:21:50
URL: http://soxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0