x Umtz umtz umtz Datum: 2011-04-26 Tid: 17:31:09

Ärligt talat, vem kan vara deppig mer än en halv sekund när det är solsken och 20 grader varmt ute? Nej just det! Så här kommer ett strålande glatt inlägg från en strålande glad Elin ~

Såhär ser en glad Elin ut:



Eller okej, inte riktigt. Det här är mer än halvnöjd koncentrerad Elin som försöker fota sitt hår. Ja, ni ser ju hur bra jag är på att fota... hur mycket hår kom med egentligen? Fem hårstrån? Tur att det gått åtta dagar sedan dess, min fototeknik har såklart utvecklats maaaaaassor (för att inte tala om mina photoshopskills, blek hy är sååå last week)!!
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0