x Tussitussilago Datum: 2011-04-14 Tid: 19:47:09

Längs den här vägen har jag krupit och krålat idag. Bilister har tittat undrande och en kille som höll på att så på åkern intill trodde nog att jag var lite knäpp. Men vad gör man inte för ett foto?



Ja just det, foto! Fick syn på några tussilagoblommor när jag cyklade hem (hipp hurra, snart är det sommar!!) och blev jättesugen på att fota. Sagt och gjort. När jag kom hem tog jag helt enkelt och fiskade upp kameran från sin väska och gick tillbaka samma väg som jag kom ifrån. Dessvärre hade jag missbedömt avståndet något så först trodde jag att blommorna hade rymt. Var på väg att ge upp. Så hittade jag dem! Haha, vem är bäst? :D





Sen skulle jag skulle fota en tornfalk, men den.. ja den rymde! Det var en bils fel.



Härmed avslutar jag mitt spännande fotoinlägg. Kan någon ge tillbaka mina fotoskills, tack?
.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Första bilden, är GRYMT snygg!

2011-04-14 @ 21:06:58
URL: http://knallfalleffekt.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja :}. Varför inte våga fjäderextentions?

2011-04-14 @ 21:35:46
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: Julia . photografi.blogg.se

Jättefina bilder ju! Fin header också, tummen upp till dina illustrationer :)

2011-04-24 @ 21:20:43
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0