x Mitt rum Datum: 2010-09-21 Tid: 19:12:56

Har fått ett par efterfrågningar på bilder från mitt nya rum nu, så tänkte bara meddela att de kommer så fort jag har fått hem mitt nya skåp som jag ska ha under TVn! Faktum är att jag precis har varit iväg idag och kollat runder lite, så jag har ett par vita kandidater att välja mellan (inte för att jag har något emot svarta.. ehehee xD). Okej, seriöst nu. Harkel. Tänkte visa lite bilder från katalogen på vilka jag väljer mellan, får se om jag slänger in dem ikväll eller imorgon. :) Åååh, längtar tills allt är klart! :D
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0