x Vecka 40 och ekorrar Datum: 2010-10-06 Tid: 21:34:57

Äntligen är min korta skolvecka slut, dagarna har verkligen sniglat sig fram! Tur att lärarna skulle på kurs så att vi slapp gå fler dagar.. det hade jag aldrig orkat. Planerna för veckoslutet är att umgås lite med Mikael, och fira en klasskompis 18årsdag. Trevligt värre! :D

På tal om ingenting så fick jag syn på den här jättesöta och nyfikna ekorren när jag gick en sväng för ett par dagar sedan. Dessvärre hade jag ingen ordentlig kamera med mig, klantigt värre. Vid det här laget borde jag ha lärt mig att kameran alltid ska vara med..

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0