x Inspirationskick Datum: 2010-10-08 Tid: 21:58:02

Är helt galet glad utan någon anledning alls. Riktigt najs, om jag får säga det själv. If it makes you happy, japp, Idol känner tydligen av min sinnesstämning för tillfället. Hmm. Rita? Ja tack. Har jag nämnt att det är assvårt att rita när plattan är på sned och ligger nere i en låda? Whatever, det är värt ett försök. ;)



.. och såhär blev resultet. Inte så pjåkigt trots allt. Hade kunnat lägga ner lite mer tid på det hela, men nu orkar jag verkligen inte rita mer. Haha. Laaat.

.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

host host så fint skulle jag aldrig kunna rita. Slår vad om att du fick MVG i bild va? ;) Jättefin verkligen!

2010-10-09 @ 12:27:52
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: På gymnasiet blev det faktiskt mvg.. fast grundskolan gick jag ut med vg i bildbetyg. (; Tack så jättemycket! :D

2010-10-09 @ 15:18:14
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0