x Första maj Datum: 2010-05-01 Tid: 12:06:29

Nu är det plötsligt första Maj och träden börjar bli gröna, våren är här! Såg ni något majbål igår? Det gjorde jag, men hade ingen kamera med mig så några bilder blev det inte.

Idag är det en grå och regnig lördag här nere i Skåne, men jag ser det från den postivia sidan; riktigt mysväder! Känner mig glad och kreativ, så ska försöka komma på något vettigt att göra nu tänkte jag. Fota, rita eller skriva. Svårt val!


Förresten, ni såg väl Talang igår? Min kusin var med och gick vidare, grattis till honom! :D Undras om det berodde på de översnygga scenkläderna..? xD




http://www.tv4play.se/noje_och_humor/talang?videoId=1.1619483&selId=1.924510&currPage=0
.........

Kommentarer
Postat av: Lova

Vem är din kusin av dem? xD

2010-05-17 @ 15:07:37
URL: http://lovasol.weebly.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0