x Vissa dagar borde man bara hoppa över Datum: 2010-05-12 Tid: 22:25:05

Den här dagen har väl inte riiiktigt fungerat som den borde ha gjort. I morse var jag på extremt dåligt humör (Vad hände egentligen med "Elin-som-alltid-är-så-äckligt-glad"? Hon får gärna komma tillbaka nu!), gnällde på allt och ingenting i princip. På matten gick vi igenom något "bara för att det var kul", som om jag skulle uppskatta att bli av med värdefull pluggtid för att lyssna på en genomgång om uppgifter som inte kommer förrän i Matte E..? Sen hade vi fysik, och det var som vanligt en pina att ens hålla ögonen öppna under hela lektionen.
Som kronan på verket var jag ensam tjej på idrotten, och mitt finger fick plötsligt för sig att "JA, nu vill jag bli lite stukad!"... så nu sitter jag här med ett svullet och blåfläckigt finger. Härligt! Ingen ridlektion för min del liksom. Att det sen har regnat konstant hela dagen gjorde ju inte min dag mycket bättre direkt. 

Som tur är vet Frida precis hur man behandlar dåliga dagar; så när vi hade slutat satte vi igång disneys Bambi och tryckte i oss några kilon popcorn och choklad. Det var vi minsann värda! Plötsligt kände jag att humöret vände och nu siktar jag in mig på en riktigt härlig långhelg! :D
.........

Kommentarer
Postat av: JULIA ( fotobloggen )

Hejsan!

Jag har en fototävling på min blogg som är temat kärlek.

Det skulle varit riktigt skoj om du också va med och tävla.

Alla regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst

kramar :)

2010-05-13 @ 13:30:54
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Haha, värdefull pluggtid var det alltså? ;) Så talar en sann nörd elin :P

2010-05-13 @ 21:38:34
URL: http://hallongodiset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0